رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: روستا‌های دارای ۲۰ خانوار و ۱۰۰ نفر جمعیت واجد شرایط برگزاری انتخابات هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حبیبی رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه روستا‌های دارای ۲۰ خانوار و ۱۰۰ نفر جمعیت واجد شرایط برگزاری انتخابات هستند، تاکید کرد: ۶۷۹ روستای استان شرایط برگزاری انتخابات را دارند.

حبیبی افزود: وظیفه بخشداران فراهم کردن شرایط مناسب برای حضور حداکثری داوطلبان در شورا‌های شهر و روستا و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

او اضافه کرد: داوطلبان شرکت در انتخابات شورا‌های اسلامی روستا ثبت نام را به روز‌های آخر موکول نکنند و زودتر گواهی فقدان سوء پیشینه را دریافت کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه انتخابات شورای روستایی باید در تمام روستا‌ها برگزار شود، افزود: باید دورهمی‌های عید را به دورهمی‌های انتخابات تبدیل کنیم و زمینه مشارکت حداکثر داوطلبان در شورا‌های روستایی فراهم شود.

حبیبی افزود: اگر چه بسترسازی برای تحقق مشارکت حداکثری از وظایف دستگاه‌های اجرایی به شمار می‌رود، اما این مهم تنها بر عهده مجریان انتخابات نیست و عوامل متعددی در این رابطه اثر گذار هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین افزود: در همین راستا باید از ظرفیت معتمدان محلی، ائمه جمعه، فعالان سیاسی و گروه‌های دیگر بهره گرفت تا بتوان زمینه برگزاری یک انتخابات با شکوه و حداکثری را فراهم کرد.

وی خاطر نشان کرد: مردم در تمام عرصه‌های انقلاب حضوری چشم‌گیر و گسترده داشته و دارند و در این انتخابات نیز حماسه‌ای دیگر از حضور خود در تاریخ ثبت می‌کنند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا و تیره‌های عشایری ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار