امام جمعه لارستان، گفت: استفاده از تولیدات داخلی و توسعه شرکت های دانش بنیان می تواند مشکلات اقتصادی کشور را رفع کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید مختار موسوی‌خرم امام جمعه شهرستان لارستان، بیان کرد: اگر همه مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی به راهکار‌های رهبر معظم انقلاب عمل کنند در این بخش مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت.

او، با اشاره به اینکه دشمنان از ابزار تحریم نفتی به‌ منظور تضعیف بنیان‌های اقتصادی کشور استفاده می‌کنند، تصریح کرد: اگر مجلس انقلابی، دولت فعلی و آینده بتواند طرح جامعی برای قطع اتکا بودجه کشور به نفت داشته باشند از این بحران نیز عبور خواهیم کرد.

موسوی خرم، ادامه داد: با تشویق مردم به خرید کالا‌های داخلی می توان  صنعتگران به تولید کالای رقابتی با قیمت مناسب ترغیب کنیم.

امام جمعه شهرستان لارستان، افزود: قشر ضعیفی از جامعه مانند کارمند یا کاسب قبل از آن که حقوق دریافت کنند مالیات پرداخت می‌کنند، اما افرادی که دریافتی‌های کلانی دارند و تحت هیچ ضابطه‌ای قرار ندارند به هیچ‌کس حسابی پس نمی‌دهند و مالیات پرداخت نمی‌کنند و این در حالی است که پرداخت مالیات یکی از راهکار‌هایی بوده که طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب می‌تواند راهکاری برای رفع مشکلات کشور باشد.

او، اضافه کرد: آن شخصی که در موضوعات کلان تولیدی ورود دارد باید تلاش کند تا هزینه‌های جانبی تولید را پایین بیاورد و کالایی باکیفیت و قیمت مناسب در اختیار مردم قرار دهد.

موسوی، اظهار کرد: وجود دریا، خطوط ریلی و هوایی در شمال و جنوب ایران از دیگر ظرفیت‌های کشور است که باید از آن استفاده کرد.

منبع: فارس 

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار