رئیس هیئت بازرسی انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: انتخابات ۱۴۰۰ به دور از هرگونه تخلف و به‌صورت کاملا قانونمند برگزار شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شهاب قائدی رئیس هیئت بازرسی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: باید تلاش کنیم انتخابات ۱۴۰۰ به دور از هرگونه تخلف و به صورت کاملا قانونمند برگزار شود.

او با تاکید بر اجرای صحیح قانون در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا، افزود: صیانت و حفاظت از آرای مردم از مهم‌ترین وظایف متولیان برگزاری انتخابات است.


بیشتر بخوانید


قائدی اضافه کرد: باید تلاش کنیم انتخابات ۱۴۰۰ به دور از هرگونه تخلف و به صورت کاملا قانونمند برگزار شود.

او با اشاره به اینکه باید نقاط ضعف و قوت انتخابات در سال‌های گذشته شناسایی شود ادامه داد: هیئت بازرسی بر انتخابات راهکار‌های لازم برای جلوگیری از هرگونه تخلف در انتخابات پیش رو را ارائه دهد.

قائدی با بیان اینکه انتخابات به‌عنوان تجلی اقتدار ملت ایران تلقی می‌شود، گفت: رای مردم امانت است، بنابراین صیانت و پاسداری از آرای مردم وظیفه ملی خواهد بود و همگان باید تلاش کنند زمینه حضور پر شور و مشارکت گسترده آحاد جامعه در انتخابات فراهم شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار