امام جمعه موقت یزدگفت : تحریم‌های آمریکا علیه ملت ایران ظالمانه است و راه برون رفت از تحریم‌ها، تکیه برتوان داخلی است.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام محمدی امام جمعه موقت یزد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران گفت: تحریم‌ها ظالمانه است و هیچ کس با این تحریم‌ها موافق نیست و ملت ایران برای برداشته شدن این تحریم‌ها هرگز التماس نمی‌کند.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه دشمن از تحریم‌ها به عنوان ابزاری برای فشار بر ملت‌ها استفاده می‌کند، افزود: تنها راه شکست تحریم‌ها تکیه بر توان داخلی و خنثی سازی این تحریم هاست و گرنه دشمن با بهره گیری از این ابزار، بدنبال فشار برملت ایران است.

خطیب موقت نماز جمعه یزد همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تا سه ماه آینده گفت: از آنجا که رییس جمهور بالاترین مقام اجرایی کشور محسوب می‌شود مردم باید در انتخاب رییس جمهور بیشتر دقت کنند.

حجت الاسلام محمدی، از کفایت، شجاعت، جسارت، ایمان به خدا، عدالت خواهی و مقابله با فساد به عنوان بخشی از شرایط یک رییس جمهور خوب یاد کرد و افزود: علاوه بر این رییس جمهور باید دارای عملکرد انقلابی، جهادی و معتقد به توانایی‌های داخلی باشد تا بتواند با بهره گیری از ظرفیت‌های داخلی مشکلات کشور را حل و فصل کند.

او در ادامه با گرامیداشت دهم فروردین سالروز قیام مردم یزد یاد و خاطره شهدای آن روز را گرامی داشت.

امام جمعه موقت یزد همچنین فرا رسیدن روز دوازدهم فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.