رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۸ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز با تلاش آتش نشانان ختم به خیر شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۸ عملیات مهار آتش و امداد و نجات طی دیروز گفت: حادثه واژگونی پژو پارس در مسیر جاده ساحلی شرقی در ساعت ۱۸ و ۴۳ دقیقه با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع رسانی شد.

او با اشاره به اینکه این حادثه آسیب جانی نداشت، افزود: آتش نشانان با چیدمان علائم هشدار دهنده ترافیکی در مسیر و با ایمن سازی نشت بنزین خودرو را رفع کردند، همچنین خودروی واژگون شده را به حالت اولیه بازگردانده و به حاشیه امن مسیر منتقل کردند و از بروز حادثه برای خودرو‌های عبوری جلوگیری بعمل آمد.

قنبری با اشاره به اینکه منزل مسکونی ساعت ۱۹ و ۱۸ دقیقه به علت اتصال برق پمپ آب دچار آتش سوزی شد و شعله‌های حریق با حضور به موقع آتش نشانان اطفا و از سرایت آتش به سایر قسمت‌های منزل جلوگیری شد، اظهار داشت: برخورد ۲ دستگاه پراید با یک دستگاه پژو پارس در ساعت ۲۰ و ۳۳ دقیقه در مسیر اتوبان گلستان گزارش شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: آتش نشانان سریعا در محل حادثه حاضر شدند و با ایمن سازی و پاکسازی مسیر از بقایای بجا مانده از تصادف خودرو‌ها را به حاشیه امن مسیر انتقال و به ترافیک ایجاد شده پایان دادند، ضمن اینکه این حادثه آسیب جانی نداشت.

او به اعزام آتش نشانان ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه به اورژانس بیمارستان سینا اشاره کرد و بیان داشت: آتش نشانان در اورژانس بیمارستان با ابزار تخصصی و نجات انگشتری تنگ را که منجر به تورم و جراحت انگشت یک زن ۳۰ ساله شده بود را خارج کردند و او را برای مداوا در اختیار کادر درمان قرار دادند.

قنبری ادامه داد: آتش نشانان در عملیات نجات، یک پسربچه ۲ ساله را که به علت خرابی قفل درب اتاق خواب محبوس شده بود نجات و به نگرانی والدین خاتمه دادند، همچنین آتش نشانان در عملیات نجات از کابین آسانسور مجتمع‌های مسکونی در مناطق کیانپارس بین خیابان ۳ و ۴ غربی، پادادشهر، شهرک برق ۹ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.