خطیب جمعه تبریز: 

همه چیز را نباید به تحریم‌ها گره زد

خطیب نماز جمعه تبریز گفت: همه چیز را نباید به تحریم‌ها گره زد بلکه باید با یافتن راه حل‌ها به دنبال رفع مشکلات کشور باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام عبدالهی خطیب نماز جمعه تبریز در خطبه‌های امروز نماز جمعه تبریز گفت: دشمنان بدانند با ترفند واهی فشار حداکثری بر مردم ایران نه تنها هیچ غلطی نتوانستند بکنند بلکه ملت ایران مقاوم تر از قبل در مقابل استکبار جهانی ایستادند.

او با اشاره به اینکه نباید دوباره فریب دشمن را بخوریم، افزود: در موضوع برجام همانطوری که رهبر انقلاب نیز گفتند باید تمامی تحریم‌ها لغو شود اگر آن‌ها به تعهد خود عمل کردند ما هم به تعهدات خود عمل خواهیم کرد.

خطیب جمعه تبریز گفت: نباید فرصت‌ها را از دست بدهیم چراکه طبق بیانات رهبر فرزانه انقلاب، حل مشکلات اقتصادی بیشتر دست خودمان است و اینکه همه چیز را به تحریم گره بزنیم درست نیست بلکه با یافتن راه کار‌ها می‌توان آن‌ها را رفع و رجوع کرد، چون فشار حداکثری دیگر رنگ باخته و ملت با تمام توان در مقابل آن‌ها ایستاده است.

حجت الاسلام عبدالهی به شعار سال هم اشاره کرد و گفت: باید تمامی قوا و سازمان‌ها با عزم جدی برای تحقق شعار سال تلاش کنند تا با تلاش بیش از پیش و با حمایت‌ها و مانع زدایی‌ها اقتصاد کشور شتاب بگیرد.

 خطیب نماز جمعه تبریز جلوگیری از واردات برای توسعه صادرات را تنها راه عملیاتی شدن شعار سال خواند و افزود: امسال متولیان امر با اصلاح نظام بانکی و گمرکی با برنامه ریزی مناسب و همچنین با تکیه فراوان بر توان جوانان کارآمد و انقلابی و جهادی نباید اجازه دهند یاس و نومیدی که همانا از اهداف دشمنان اسلام است در کشورمان سایه اندازد.

او مشکل کنونی توزیع مرغ را شایسته مردم ندانست و گفت: باید متولیان امر در این خصوص اقدام جدی و نظارت کافی داشته باشند چرا که این روند زیبنده نظام اسلامی نیست.

حجت الاسلام عبدالهی به موضوع انتخابات مهم امسال اشاره کرد و گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها و مجلس بسیار مهم است و باید افراد با انگیزه و توانمند سرکار بیایند و حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای نمایانگر اقتدار، مشروعیت و کارآمدی نظام است.

او روشنگری صداوسیما، خطبا و سخنرانان درباره فرافکنی‌های دشمنان اسلام را درباره انتخابات ضروری دانست و گفت: باید براساس رهنمود‌های رهبری انقلاب افراد متعهد، متخصص، ضد فساد و معتقد به نقش مقاومت در منطقه انتخاب شوند تا با ایجاد وحدت و همدلی در جامعه، با تکیه بر فرهنگ اقتصاد مقاومتی مشکلات کشور مرتفع شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.