مهمترین حوادث استان یزد امروز جمعه ۶ فروردین ماه ۱۴۰۰ را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ اکبر شفیعی فرمانده انتظامی شهرستان اردکان، گفت: با هدف مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با همکاری ایستگاه بازرسی شهرستان  در هنگام کنترل محور به یک دستگاه خودرو پراید مظنون شدند.

سرهنگ شفیعی بیان کرد: با هوشیاری ماموران خودرو متوقف  و یک متهم دستگیر ودر بازرسی از خودرو دو کیلو گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در یکی از قسمت‌های خودرو جاسازی شده بود کشف شد.

او در پایان با بیان اینکه متهم  سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی منتقل شد.

پلمب چهار واحد ضایعات فروشی در یزد

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان یزد، گفت: با اجرای طرح تشدید کنترل و ساماندهی صنف و ضایعات فروشی چهار واحد صنفی متخلف پلمب و از فعالیت‌های صنفی متصدیان جلوگیری شد.

سرهنگ رضا زارع رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان یزد، گفت: ارزیابی میزان پایبندی متصدیان واحد‌های صنفی ضایعات فروشی به قوانین و ضوابط ابلاغی خصوصاً در حوزه‌های تجهیز واحد‌های صنفی خود به سیستم پایش تصویری، مبارزه و پیشگیری از سرقت و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه خریداران اموال مسروقه از اصلی‌ترین اهداف اجرای این طرح بود.

سرهنگ زارع با اشاره به اینکه در این طرح از کلیه واحد صنفی فعال در صنف ضایعات فروشی بازدید نظارتی و کنترلی صورت گرفت؛ افزود: در این طرح چهار واحد صنفی ضایعات فروشی پلمب شدند.

کشف شش کیلو و ۱۵۰ گرم تریاک در یزد

فرمانده انتظامی شهرستان یزد، گفت: ماموران پلیس شهرستان مقدار شش کیلو و ۱۵۰ گرم تریاک را کشف کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ سعیدزینلی فرمانده انتظامی شهرستان یزد، گفت: ماموران انتظامی پایانه مسافربری یزد با هدف مبارزه با سوداگران مرگ با انجام یکسری کار اطلاعاتی و گشت زنی‌های مستمر و هوشمندانه مقدار شش کیلو ۱۵۰دگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

او ادامه داد: ماموران در اجرای طرح نوروزی و گشت زنی در پایانه مسافربری یزد مقدار شش کیلو و ۱۵۰ گرم تریاک را کشف و یک نفر را دستگیر و به مراجع قضائی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی یزد تصریح کرد: مبارزه با سوداگران مرگ از اولویت‌های مهم پلیس شهرستان است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۰۷ فروردين ۱۴۰۰
درود
آخرین اخبار