رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج از انعقاد قرارداد خریداری ۱۴ اتوبوس نوخبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، يساولى، رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج با اشاره به تعداد اتوبوس‌های که در طول سه سال گذشته به ناوگان اتوبوس‌رانی کرج اضافه‌شده است، گفت: طی این مدت ۸۱ دستگاه اتوبوس اسکانیا خریداری و به ناوگان حمل‌ونقل عمومی کرج افزوده شده است.

يساولى افزود: قرارداد خریداری ۱۴ اتوبوس نو دیگر هم به ارزش ۵۴ میلیارد تومان منعقد شده و با پیش‌بینی صورت گرفته به زودی وارد چرخه خدمات رسانی می‌شوند.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: اتوبوس‌های جدید خریداری‌شده بنز هستند و از امکانات مناسبی برخور بوده و قرار است در خطوط پرتردد شهر به شهروندان خدمات ارائه کنند.

او با اشاره به این که طی سه سال گذشته علاوه بر خرید اتوبوس‌های نو برنامه‌ریزی دقیقی برای اورهال اتوبوس‌های که نیاز به بازسازی دارند نیز اجرایی شده است، افزود: طی این مدت، چهار دستگاه اتوبوس شهاب بازسازی‌شده و مجدداً به سیستم ناوگان حمل‌ونقل عمومی کرج اضافه‌شده است.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار مسافر شهرداری کرج گفت: علاوه بر این، بازسازی ۱۶ دستگاه اتوبوس دیگر نیز در ایران‌خودرو به پایان رسیده که به زودی به ناوگان اضافه می‌شوند.

یساولی با اشاره به کاهش نوبت انتظار مسافران اتوبوس افزود: در حال حاضر سرفاصله زمانی ناوگان اتوبوس‌رانی کرج بین ۲۰ تا ۲۲ دقیقه است و در مقایسه با سال‌های قبل کاهش محسوسی داشته است.

او گفت: بدون شک تزریق اتوبوس‌های تازه‌نفس نقش به سزایی در کاهش مدت‌زمان انتظار شهروندان برای استفاده از خدمات ناوگان اتوبوس‌رانی داشته است.

انتهاى پيام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.