شهردار قزوین گفت: با توجه به وضعیت کرونایی استان به‌هیچ وجه امکان اسکان در پارک‌ها و بوستان‌ها وجود ندارد و هرگونه چادر زدن در آن‌ها ممنوع است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سیاوش طاهرخانی شهردار قزوین گفت:با توجه به وضعیت کرونایی استان به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به‌هیچ وجه امکان اسکان در پارک‌ها و بوستان‌ها وجود ندارد و هرگونه چادر زدن در آن‌ها ممنوع است.

طاهرخانی افزود: بر اساس ابلاغیه‌های ستاد مقابله با کرونا به منظور جلوگیری از انتشار بیشتر این ویروس از هموطنان استدعا داریم شهر قزوین را برای مسافرت در ایام نوروز انتخاب نکنند.

او اضافه کرد: در سال‌های گذشته در ایام نوروز برنامه‌های شاد و مفرحی در سطح شهر برگزار می‌شد که امسال به دلیل شرایط کرونا و بر اساس مصوبات استانی ستاد کرونا تمام برنامه‌های تجمعی در سطح شهر حذف شده است و در قالب فضای مجازی اجرا می‌شود.

طاهرخانی تاکید کرد: امسال مجموعه مدیریت شهری قزوین، مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا را کاملاً رعایت کرد و تنها برنامه استقبال از بهار، عمو نوروز و کاروان سه چرخه‌ای را که به‌صورت ترددی بود و امکان اسکان و تجمع نداشت در دستور کار قرار داد.

او با اشاره به شرایط کرونایی قزوین و لزوم پرهیز از شرکت در تجمعات، تصریح کرد: ممنوعیت تردد در آرامستان‌ها در پنجشنبه آخر سال نیز اعمال شد و در حال حاضر کاهش تردد در آرامستان‌ها در دستور کار قرار دارد.

شهردار قزوین اضافه کرد: متاسفانه به رغم هشدار‌های مسئولان بهداشتی و ستاد کرونا امسال شاهد افزایش مسافر در شهر بودیم که جا دارد برای قطع زنجیره انتقال ویروس در مبادی ورودی و خروجی شهر تذکر لازم از طریق پلیس راهور و نیروی انتظامی به مسافران داده شود و از ورود خودرو‌ها با پلاک غیربومی جلوگیری به عمل آید.

طاهرخانی در ادامه تاکید کرد: اعمال مقررات و محدودیت‌های ستاد مقابله با کرونا در راستای حفظ سلامت عمومی و جلوگیری از گسترش بیماری در جامعه است و از همه شهروندان تقاضا داریم با پایبندی به مقررات تعیین شده همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند و از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار