فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: پارسال بیش از ۴۱۶ میلیارد تومان کالای قاچاق در مرز‌های دریایی خلیج‌فارس و سواحل استان بوشهر کشف شد.

 

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،سردار ولی الله رضایی‌نژاد فرمانده مرزبانی استان بوشهرظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر، مبارزه با قاچاق کالا را در اولویت برنامه‌های دریابانی و مرزبانی دانست وبیان کرد: پاسال با توجه به انتخاب شعار «جهش تولید» از سوی مقام معظم رهبری، نیروی انتظامی، مرزبانی و دریابانی تدابیر ویژه‌ای به منظور حمایت و پشتیبانی بیشتر از تولید کنندگان داخلی در نظر گرفته و تلاش‌های خود در این حوزه را مضاعف کردند.

او با اشاره به گشت‌های دریایی در مقابله با متخلفان افزود: ماموران مرزبانی استان بوشهر موفق شدند با ۳۶ هزار گشت دریایی و مرزی در طول پارسال تعداد ۱۹۸ فروند شناور متخلف، ۳۶ دستگاه وسیله نقلیه، ۵۶ نفر متهم را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دهند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف ۴۴۸ هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد و عنوان کرد: پارسال با اجرا طرح‌های مبارزه با قاچاق ۴۴۸ هزار لیتر مواد نفتی، ۱۱ هزار کیلوگرم انواع پوشاک، ۴۹۹ هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی و ۳۴ هزار دستگاه لوازم الکتریکی قاچاق در مرز‌های دریایی استان بوشهر کشف شد.


بیشتر بخوانید


سردار رضایی‌نژاد از کشف ۷۱۸ قلم دارو و تجهیزات پزشکی قاچاق خبر داد و عنوان کرد: مرزبانان پرتلاش پارسال انواع کالا‌های قاچاق در سواحل و مرز‌های دریایی استان بوشهر کشف و ضبط شده است.

او ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را افزون بر ۴۱۶ میلیارد تومان دانست و گفت: ارزش کشف کالا‌های قاچاق در پارسال نسبت به سال ماقبل آن ۱۹ درصد افزایش یافته است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن اشاره به متلاشی شدن ۲ باند کلان قاچاقچی در یکسال گذشته بیان کرد: با خدمت شبانه‌روزی مرزبانان مستقر در نقاط مختلف مرز‌های دریایی استان، امنیت و رفاه را برای مردم به خصوص مرزنشینان و ساحل‌نشینان ایجاد کنیم.

سردار رضایی‌نژاد با قدردانی از همکاری مردم ساحل‌نشین و مرزنشین در توسعه کشور تاکید کرد: پیشرفت اقتصادی کشورمان با جلوگیری از کالای قاچاق و حمایت مردم از کالای ایرانی محقق خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.