فرمانده انتظامی قاین گفت: بر اثر واژگونی موتورسیکلت در شهرستان قاین راکب موتورسیکلت جان خود را از دست داد.

سرهنگ زال بیکی فرمانده انتظامی قاین در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک موتورسیکلت در محور فرعی روستای باراز به گزنو در شهرستان قاین، بلافاصله مأموران گشت انتظامی و نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک موتورسیکلت واژگون شده و در اثر این حادثه راکب موتورسیکلت جان خود را از دست داده است.

سرهنگ زال بیکی تصریح کرد: کارشناسان پلیس راه علت واژگونی را بی احتیاطی از جانب راکب موتور سیکلت به علت سرعت زیاد در سر پیچ و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه اعلام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قاین افزود: رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

انحراف به چپ اتوبوس جان راننده و سرنشین پراید را گرفت

سرهنگ رضایی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: ساعت ۴ و ۵۸ دقیقه صبح امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف در ۵ کیلومتری شوسف از سمت بیرجند بلافاصله نیرو‌های امدادی و کارشناسان پلیس به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک اتوبوس مسافربری اسکانیا به رانندگی فردی ۴۰ ساله که از سمت بیرجند به طرف نهبندان در حال حرکت بوده با یک سواری پراید با ۳ سرنشین که در مسیر مقابل در حرکت بوده برخورد کرده است.

سرهنگ رضایی تصریح کرد: در این حادثه راننده ۲۱ ساله و همسرش جان خود را از دست دادند و سرنشین دیگر خودرو نیز مصدوم و توسط نیرو‌های امدادی به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از عجاه و شتاب در رانندگی بیان کرد: علت حادثه بی مبالاتی راننده اتوبوس در امر رانندگی و تجاوز به چپ ناشی از سبقت غیر مجاز تشخیص داده شده است.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.