مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد؛

افزایش۶۴درصدی ترددخودرو در محور‌های آذربایجان‌شرقی

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی از افزایش۶۴درصدی ترددخودرو در محور‌های استان طی روز‌های ۲۵ اسفند ۹۹ تا ۶ فروردین امسال خبر داد.

افزایش ۶۲ درصدی تردد خودرو در محور‌های مواصلاتی آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، اروجعلی علیزاده مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: تردد خودرو‌ها در محور‌های مختلف استان طی روز‌های ۲۵ اسفند سال قبل تا ۶ فروردین سال ۱۴۰۰ به میزان ۶۴ درصد افزایش یافت.

او افزود: با توجه به اطلاعات به دست آمده از ۸۲ دستگاه ترددشمار آنلاین در محور‌های مختلف استان طی این ۱۲ روز تعداد ۷ میلیون و ۶۸۶ هزار تردد خودرو ثبت شده است که در مقایسه با تردد ۴ میلیون و ۶۷۲ هزار خودرو در مدت مشابه سال ۱۳۹۹ به میزان ۶۴ درصد افزایش داشته است.

او تصریح کرد: در این مدت آمار خودروی ورودی به استان ۶۶۳ هزار دستگاه و آمار خودروی خروجی از استان ۵۹۹ هزار دستگاه بوده است.

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی در پایان خاطرنشان کرد: طی روز‌های گذشته بیشترین ورودی به استان به ترتیب از محور‌های میاندوآب – ملکان، آزادراه تبریز- زنجان، مشکین‌شهر- اهر، نیر-سراب و ایو اوغلی- مرند بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.