واژگونی پژو روآ در کیلومتر ۴۶ اتوبان قم_تهران حادثه آفرید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از جمعیت هلال احمر قم ،محمد رضا بهرامی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم بیان کرد: با اعلام حادثه واژگونی خودروی پژو روآ در کیلومتر ۴۶ اتوبان قم - تهران در لاین برگشت در ساعت ۲۱ و ۳۱ دقیقه به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری هلال‌احمر، امدادگران پایگاه ایرانی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

او  افزود: در این حادثه که دو نفر خانم و آقا مصدوم شده بودند، نیرو‌های عملیاتی به محض رسیدن به محل حادثه به مصدومان خدمات امدادی ارائه کردند و پس از اقدامات اولیه درمانی با کمک عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

بهرامی ادامه داد:این عملیات نجات در ساعت ۲۱ و ۴۹ دقیقه به پایان رسید.

رهاسازی یک مصدوم در حادثه برخورد سواری پراید با تریلر در اتوبان قم - گرمسار

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم همچنین از رهاسازی یک مصدوم در حادثه برخورد سواری پراید با تریلر در کیلومتر ۲ اتوبان قم - گرمسار خبر داد.

او گفت: با اعلام حادثه به مرکز EOC هلال احمر مبنی بر برخورد خودروی سواری پراید با خودروی تریلر در ساعت ۱۱ و ۳۳ دقیقه در کیلومتر ۲ اتوبان قم - گرمسار، امدادگران و نجاتگران پایگاه معصومیه به محل حادثه اعزام شدند.

بهرامی افزود: نیرو‌های عملیاتی پس از رسیدن به محل حادثه و ارزیابی صحنه حادثه اقدام به رهاسازی فرد گرفتار در سواری پراید کردند و پس از اقدامات اولیه درمانی با کمک  اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شد.

بهرامی بیان کرد: عملیات امداد و نجات به ۶ حادثه دیده این تصادف جاده‌ای در ساعت ۱۲ و ۱۵ دقیقه به پایان رسید.

امدادرسانی به ۱۷ حادثه دیده توسط امدادگران و نجاتگران استان قم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم همچنین گفت: در طرح ملی امداد و نجات نوروزی، ۱۷ حادثه دیده از خدمات امدادی امدادگران و نجاتگران استان بهره‌مند شدند.

او افزود: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تا ۶ فروردین ۱۴۰۰، ۱۰ مورد حادثه از قبیل ۷ مورد جاده ای، یک مورد خدمات حضوری، یک مورد صنعتی و کارگاهی و یک مورد کوهستان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری هلال احمر گزارش شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم افزود: ۱۷ حادثه دیده که شامل ۱۳ نفر در حوادث جاده ای، یک نفر حضوری، یک نفر در کارگاهی  صنعتی و دو نفر در کوهستان  از خدمات امداد و نجات هلال احمر بهره‌مند شده اند.

بهرامی ادامه داد: در این حوادث ۳۰ نیروی عملیاتی حضور داشتند و ۳ مورد عملیات رهاسازی انجام شده است.

او بیان کرد: در طرح نوروزی ۱۴۰۰، ۹ پایگاه امداد جاده‌ای و ۲۲ خودرو در سراسر استان به صورت آماده باش آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

او  عنوان کرد: در اجرای طرح‌های نوروزی از به روزترین تجهیزات خودرویی، امدادی و ارتباطی جهت ارائه خدمات بهتر به مردم استفاده شده است.

گفتنی است: طرح ملی امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر استان قم هم زمان با سراسر کشور از ۲۵ اسفند ۹۹ آغاز و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار