کارشناس هواشناسی گلستان گفت: با نفوذ سامانه سرد و بارشی از شب گذشته باران در همه مناطق گلستان و بارش برف در ارتفاعات در حال باریدن است .

سمیه ملاحی کارشناس هواشناسی گلستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، گفت: با نفوذ سامانه سرد و بارشی از شب گذشته باران در حال باریدن است و همچنان ادامه دارد.

سمیه ملاحی افزود: بارش نخستین برف بهاری هم  از ساعاتی پیش در مناطق کوهستانی گلستان به‌ویژه جاده آزادشهر - شاهرود در محدوده خوش ییلاق و توسکستان گرگان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

سمیه ملاحی گفت: به دلیل شدت بارش‌ها، آبگرفتگی برخی معابر عمومی دور از انتظار نیست.

او با بیان اینکه  کاهش نسبی دما، گاهی وزش شدید باد و پدیده مه از پیامد‌های این سامانه است، گفت:  از بعدازظهر امروز از شدت فعالیت این سامانه کاسته شود و تا امشب نیز از سطح استان عبور کند.

او ادامه داد: به علت وزش شدید باد، صیادان به دریا نروند و هم استانی‌ها و مسافران هم به دریا نزدیک نشوند.

ملاحی افزود: از فردا تا بعدازظهر چهارشنبه جوی آرام در استان خواهیم داشت. از عصر چهارشنبه تا پنج شنبه شب با عبور موج کوتاهی گاهی افزایش ابر و بارش‌های پراکنده در سطح استان پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان گفت: صبح امروز کلاله با حداقل ۷ درجه سانتیگراد سردترین شهر استان بود و پیش بینی می‌شود حداکثر دمای امروز گرگان به ۱۰ درجه سانتیگراد برسد. بیشترین بارش‌ها تا کنون از فارسیان فرنگ با ۲۹ میلیمتر  و مینودشت با ۲۷ میلیمتر گزارش شده است.

 

انتهای پیام / فا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار