پرسه سگ‌های ولگرد در بازار روز میوه و تره بارخیابان شهران شهر تهران باعث نگرانی شهروندخبرنگار ما شد.

به گزارشگروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، بازار روز میوه و تره بار خیابان شهران شهر تهران جولانگاه سگ‌های ولگرد شده که این موضوع علاوه بر اینکه باعث نگرانی ساکنان این منطقه شده برای کارکنان آن نیز مشکلات زیادی به وجود آورده است.

شهروندخبرنگار ما ضمن گلایه از بی توجهی مسئولان فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - تهران

متن پیام شهروندخبرنگار

باسلام وتبریک سال نو چند بار این مورد. رو به شهرداری و137 گفتم ولی اثر بخش نبودخانمهای کارمند صبح ها جهت رد شدن در خیابان واقعا یا با وحشت رد می شوند وباید یه میسر طولانی رو دور بزنند .

 


بیشتر بخوانید:

 

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
غ
۰۳:۳۲ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
سگ های ولگرد در شهران بسیار آزاردهنده هستند و گاهی چند تایی به آدم ها حمله ور می شوند. در شبها خیلی زیاد سر و صدا می کنند.
Canada
ناشناس
۲۱:۳۰ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
کسانی که سگ نگه میدارن خودشون رو حیوان دوست معرفی میکنن ، ولی اینطور نیست. اول که غذایی که به سگ میدن از گوشت مرغ و کوساله تهیه شده یعنی قربانی کردن سایر حیوانات برای سگ. بماند که خود این موجب افزایش قیمت کوشت تو دنیا شده. دوم که برای سرگرمی یک حیون رو قلاده بزنی دنبال خودت بکشی کجاش حیوان دوستیه ؟ در ضمن سگ ها ناقل بسیاری از بیماری هستند و صدای پارسشون آزار دهنده هست.
France
ناشناس
۱۸:۳۷ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
شرق تهران هم هست و شهرداری جمع آوری نکرده.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۶:۰۶ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
شرق تهران هم سمت خاک سفید و خیابان اتحاد دقیقا همین مشکل هست پر از سگ ولگرده و شهرداری هم کاری انجام نداده بعد از بار ها تماس با ۱۳۷. در ضمن سوله دار ها هم سگ هاشون رو رها میکنند تو خیابون ول بگردن. متاسفانه ما عوارض شهرداری رو پرداخت میکنیم ولی هیچ خدماتی دریافت نمیکنیم.
آخرین اخبار