جانشین ستاد مقابله با کرونا استان قزوین از آغاز موج چهارم کرونا در استان ابراز نگرانی کرد و خواستار حضور جدی مسئولان برای مقابله با این ویروس منحوس شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  حبیبی سخنگو و جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین با بیان اینکه شهرستان‌های قزوین و تاکستان در وضعیت نارنجی هستند، تصریح کرد: بی توجهی ها، عادی انگاری‌ها و مهمان پذیری‌ها در ایام نوروز گسترش پیدا کرده و هر چه داد و فریاد می‌زنیم به جایی نمی‌رسیم.

حبیبی افزود: مهمانی‌ها و بازارگردی‌ها نگرانی‌های ما درباره وضعیت کرونا را افزایش داده است.

وی خاطرنشان کرد: به احتمال بسیار زیاد موج چهارم کرونا در استان قزوین آغاز خواهد شد و مسئولان استان برای مهار این ویروس منحوس باید به صورت جدی پای کار باشند.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان با بیان اینکه مهمانی‌ها و بازارگردی‌ها نگرانی‌های ما درباره وضعیت کرونا را افزایش داده است، گفت: باید در شرایط نارنجی کرونایی محدودیت‌ها اعمال شود و اگر خودرو‌های غیربومی وارد شهر‌های نارنجی بشوند ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

وی افزود: مسافرانی که وارد شهرستان‌های وضعیت نارنجی قزوین و تاکستان شده اند باید هر چه زودتر این دو شهر را ترک کنند.

حبیبی خاطرنشان کرد: باید با تدابیر فرمانداران و نیرو‌های انتظامی، محدودیت تردد خودرو‌ها به شهرستان‌های نارنجی اعمال شود.

وی افزود: بر اساس مصوبه کشوری ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ساعت ممنوعیت تردد شبانه از ۲۲ تا ۳ بامداد تعیین شده است.

حبیبی خاطرنشان کرد: به احتمال بسیار زیاد موج چهارم کرونا در استان قزوین آغاز خواهد شد و مسئولان استان برای مهار این ویروس منحوس باید به صورت جدی پای کار باشند.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا با بیان اینکه جلسات اداری باید حداکثر با حضور ۲۰ نفر برگزار شود، گفت: تالار‌های پذیرایی تعطیل هستند و رستوران‌ها نیز باید به صورت بیرون بر فعالیت کنند.

وی افزود: رستوران‌ها در صورت پذیرش حضوری مشتریان، پلمپ خواهند شد.

حبیبی گفت: در شرایط نارنجی، تنها یک سوم از کارکنان باید در محل کار حاضر باشند.

وی افزود: هتل‌ها از امروز باید با یک سوم ظرفیت فعالیت کنند و سینماها، موزه ها، مهد‌های کوک و باشگاه‌های ورزشی تعطیل هستند.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا با تأکید بر کنترل مسیر‌های منتهی به الموت شرقی و غربی گفت: برگزاری هرگونه مراسم که منجر به تجمع مردم شود، ممنوع است.

وی افزود: طرح شهید سلیمانی باید با قدرت ادامه پیدا کند و مسئولان باید با قدرت در میدان مقابله با کرونا حاضر باشند.

حبیبی گفت: لیست پاکبان‌ها و غسال‌ها برای تزریق واکسن کرونا احصا شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.