شناسایی ۲۹ متخلف در حوزه مرغ گوشتی

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از معرفی ۲۹ متخلف جدید در حوزه تولید و عرضه مرغ گوشتی به تعزیرات حکومتی خبر داد.

تهوری معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: با توجه به تشدید نظارت‌ها و برای سهولت و دسترسی هم استانی‌ها به مرغ گرم و همچنین نظارت بر چرخه تولید و عرضه مرغ در سطح بازار، بر اساس بررسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان سازمان صنعت، معدن وتجارت ۲۹ واحد تولیدی دیگر با تخلف عرضه خارج از شبکه ۴۲۹ تن و ۷۶۴ کیلو گرم مرغ زنده شناسایی شدند.

او افزود: پرونده تخلفی به ارزش ۶۰ میلیارد و ۴۸۷ میلیون و ۹۹۲ هزار و ۴۰۰ ریال برای عاملین تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

تهوری ضمن اخطار به کسانی که دستورالعمل‌های قانونی و مصوبات تنظیم بازار را نادیده می گیرند بیان کرد: با اخلال گران و سودجویان در شبکه توزیع کالا‌های اساسی برخورد قانونی و قاطع خواهد شد.


بیشتر بخوانید


معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی اظهار کرد: طی یک ماه گذشته در مجموع ۵۰ پرونده تخلف به ارزش ۱۳۰ میلیارد و ۴۲۸ میلیون ۱۰۹ هزار ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

او با بیان اینکه مشاهده شده برخی از سودجویان به دلیل قیمت بالاتر در استان‌های همجوار اقدام به جمع آوری مرغ و خروج از استان می‌کنند از مردم خواست در صورت مشاهده فروش مرغ در حجم عمده در واحد‌های خرده فروشی مراتب را به سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده تا ضمن پیگیری با متخلفین برخورد قانونی صورت بگیرد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۰۸ فروردين ۱۴۰۰
مرسي از نظارت
آخرین اخبار