مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان را تبریک گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسلم رحیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان در پیامی فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

ظهور منجی عالم بشریت بشارتی است که نور امید را در دل همه مظلومان و مستضعفان عالم زنده میکند تا فردایی روشن و به دور از بی عدالتی و ظلم را بشارت دهد.

۱۵ شعبان به برکت میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج)، یکی از پر برکت‌ترین اعیاد مسلمانان و فرصت معنوی ارزشمندی برای ارتباط با معبود در کسب برکات الهی است.

نامگذاری نیمه شعبان به عنوان روز سربازان گمنام امام زمان (عج) بیانگر نقش و جایگاه ویژه و تأثیر گذار وزارت اطلاعات و دستگاه‌های امنیتی در حفاظت از ارزش‌های اسلامی و منافع ملی سرزمینمان در برابر دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی انقلاب اسلامی است.

تلاش‌های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان طی ۴ دهه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی مهر تاییدی بر حقانیت و شفافیت نقشه راه اداره اطلاعات و ارگان‌های امنیتی زیرمجموعه آن به حساب می‌آید.

اینجانب این میلاد فرخنده و همچنین روز سربازان گمنام آن حضرت، را به پیشگاه مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) و شیعیان جهان‌تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان تعجیل در فرج مبارک آن حضرت و اقتدار روز افزون نظام جمهوری اسلامی ایران را مسئلت دارم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.