نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: بی توجهی در مدیریت عامل اصلی کمبود مرغ در روزهای پایانی سال و صف های توزیع آن بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،کیومرث سرمدی، نماینده مردم شهرستان اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در نخستین جلسه امسال ستاد تنظیم بازار اسدآباد گفت: متاسفانه نحوه توزیع مرغ در روز‌های آخر سال خوب نبود و مهمترین عامل آن نبود مدیریت صحیح بود.

او افزود: توزیع خارج از شبکه کالایی مثل مرغ مدیریت ناصحیح عرضه را نشان می دهد که امیدواریم این مشکل در دفعات بعد مرتفع شود.

نماینده مردم اسدآباد در خانه ملت افزود: امروز در یک وضعیت جنگی تمام عیار اقتصادی قرار داریم که در آن دشمنان اقتصاد ملت را هدف گرفته اند.

کیومرث سرمدی با بیان اینکه این جنگ بیشتر اقشار ضعیف را مورد هدف قرار می‌دهد بیان کرد: همین قشر ضعیف بیشتر از همه به پای انقلاب و آرمان‌های آن مانده اند و بر ما است تلاشی دوچندان برای رفاه این افراد و همه هموطنان داشته باشیم.

سرمدی با بیان اینکه ضروریست ادارات مرتبط، عاملین توزیع را در چگونگی دریافت و انبار کالا‌ها توجیه نمایند عنوان کرد: امروز وقت آزمون و خطا در نحوه دریافت کالا و بروز خطا و به طبع پلمب انبار‌ها نیست.

او اضافه کرد: از مسئولین دامپزشکی، دانشکده علوم پزشکی و صمت می خواهیم جلسه‌ای برگزار و ابعاد گوناگون عرضه مرغ زنده با رعایت قواعد بهداشتی را بررسی کنند چرا که عرضه مرغ زنده در صورت تایید کارشناسان راه حلی میانبُر برای حل بخشی از مشکل است.

بهانه‌ای برای جذب نشدن اقلام شهرستان از طرف نهاد‌های مسئول پذیرفتنی نیست

فرماندار اسدآباد هم گفت: بهانه‌های مختلف برای جذب نشدن کالا‌های ضروری اعم از نبود نقدینگی، نا آشنابودن عاملان توزیع برای ما قابل قبول نیست و چیزی که ما انتظار انجام داریم جذب بی کم و کاست سهمیه شهرستان است و در این راه ما نیز در مواقع ضرورت کمک حال دوستان خواهیم بود.

سعید کتابی تصریح کرد: مدیریت یعنی ارائه راهکار در بن بست و برداشتن موانع و ما امروز در شرایطی هستیم که برخی مواقع با موانعی برای جذب کالا روبرو می شویم.

او همچنین از تزریق نیرو‌های کمکی به سیستم بازرسی بازار جهت تسریع در مقابله با تخلفات خبر داد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.