مدیر کل صدا و سیما مرکز یزد گفت: اجلاسیه دومین کنگره ملی چهار هزار شهید استان دارالعباده و دارالعلم یزد از صداوسیمای یزد به صورت ویژه پوشش داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان. از یزد،احمد پهلوانیان مدیر کل صدا و سیما مرکز یزد با اشاره به برگزاری اجلاسیه دومین کنگره ملی شهدای استان در روز دهم فروردین ماه، اظهار کرد: صداوسیما با هدف ارزش نهادن به مقام شامخ شهدا و حمایت از این حرکت ارزنده پوشش ویژه این کنگره ملی را در برنامه‌های خود قرارداده است.

او افزود: پوشش و پخش برنامه‌های اصلی کنگره ۴۰۰۰ شهید یزد از ساعت ۹ صبح تا اذان ظهر به تهیه کنندگی محمدعلی خادمی و کارگردانی محسن غلامزاده مهرآبادی و با اجراء مهدی قانع و حامد سلطانی از صداوسیمای یزد پخش می‌شود.

مدیرکل صداوسیمای یزد گفت: همچنین در استودیو مستقر در کنگره با حضور میهمانان ویژه و تصاویری از حاشیه برگزاری کنگره و پخش مستند‌های شهدای شاخص استان یزد به تهیه کنندگی حامد ژیان پور و کارگردانی محسن عباسی سرچشمه و با اجرای محسن فلاح بطور زنده از شبکه یزد و شبکه‌های سراسری و استانی کشور پخش می‌شود.

پهلوانیان افزود: رادیو یزد نیز با برنامه ۴۰۰۰ خورشید سه شنبه دهم فروردین با گروه مستقر در کنگره به تهیه کنندگی حمید طلایی و گویندگی الهه دهقانپور و گزارشگری حسین آقایی و مژگان سازنده و گروه مستقر در استودیو به تهیه کنندگی راضیه دهقانی زاده و گویندگی امیدحسین مرشدی از ساعت ۸ و نیم تا ۱۴ به صورت زنده از رادیو یزد پخش می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.