کونگ فوکاران کرمانی با کسب ۷ نشان رنگارنگ از رقابت‌های قهرمانی کشورِ ممای و اوسیما خوش درخشیدند.

علی همتی رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات قهرمانی کشور ممای و اوسیما (هنر‌های فردی) کونگ فوی آزادِ آقایان با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به صورت متمرکز در محل فدراسیون برگزار شد.

او افزود: در پایان این رقابت ها، در رده سنی جوانان و در بخش ممای علی بختیاری زاده و علیرضا کریمی به ترتیب بر سکو‌های اول و دوم ایستادند.

همتی با اعلام اینکه در رده سنی نونهالان و در بخش ممای، آریا سلیمانی عنوان نخست رقابت‌ها را از آن خود کرد، بیان داشت: در رده سنی نوجوانان و در بخش ممای نیز محمد خالدیان سوم شد.

او تصریح کرد: در رده سنی جوانان و در بخش اوسیما هم علیرضا کریمی موفق به کسب مقام دوم رقابت‌ها شد.

رئیس هیئت کونگ فو و هنر‌های رزمی استان کرمان با اشاره به اینکه در رده سنی نوجوانان و در بخش اوسیما محمد خالدیان در جایگاه سوم قرار گرفت، گفت: در رده سنی بزرگسالان و در بخش اوسیما نیز محمد حسن عباسی سوم شد.

همتی افزود: در بخش تیمی نیز تیم‌های استان کرمان در رده سنی نونهالان و جوانان موفق به کسب مقام سوم تیمی ممای شدند و در رده سنی جوانان هم مقام دوم تیمی اوسیما را کسب کردند.

او این موفقیت را به جامعه بزرگ کونگ فوی استان کرمان تبریک گفت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار