امام جمعه خرم آباد در پیامی به مناسبت ولادت امام زمان (عج) گفت: حکومت عدل استقرار خواهد یافت و جهان از ظلم و ستم نجات پیدا خواهد کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،  در پیامی آمده است: پانزدهم شعبان المعظم به برکت میلاد با سعادت فرخنده امام مهدی (عج)، یکی از پر برکت‌ترین اعیاد مسلمانان و فرصت معنوی ارزشمندی برای ارتباط با معبود در کسب برکات الهی است.

این پیام می‌افزاید: میلاد منجی عالم بشریت بشارتی است بر مومنان، مستضعفان و حقیقت جویان عالم که حکومت عدل استقرار خواهد یافت و جهان از ظلم و ستم نجات پیدا خواهد کرد.

این پیام اضافه می‌کند: به یقین شناخت منجی عالم بشریت و زمینه سازی جهت حضور آن حضرت که دل انسان‌های بصیر را از دیرباز به خود مشغول داشته است، می‌تواند منجر به نجات و رستگاری انسان‌ها گردد و آنان را از ظلمت و گمراهی رهایی بخشد.

این پیام می‌افزاید: به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بزرگ‌ترین وظیفه‌ی منتظران امام زمان این است که از لحاظ معنوی، اخلاقی، عملی و پیوند‌های دینی، اعتقادی و عاطفی با مؤمنین و همچنین برای پنجه درافکندن با زورگویان، خود را آماده کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان اضافه می‌کند: در نظام جمهوری اسلامی، سالروز این میلاد خجسته، به نام سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده است، وزارت اطلاعات با بهره گیری از همت و توان نیرو‌های مومن، متعهد و انقلابی خود که براستی سربازان گمنام امام زمان (عج) هستند توانسته است به شایستگی از کیان و ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام در برابر تمامی تهدیدات و هجمه‌های دشمن دفاع نموده و در عرصه جنگ اطلاعاتی دنیای امروز به پایگاهی مستحکم، مردمی و دینی در ایران عزیز مبدل شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی می‌افزاید: اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج) به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، همه مسلمین جهان، منتظران ظهور و مردم مومن و انقلابی استان لرستان و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه امنیت و قدردانی از زحمات شبانه روزی و طاقت فرسای همه نیرو‌های اطلاعاتی و امنیتی، از درگاه خداوند متعال، تعجیل در فرج مبارک حضرت صاحب الزمان (عج) و همچنین توفیق درک محضر و خدمتگزاری در عصر ظهور را برای همه محبان و شیعیان اهل بیت (علیهم السلام) درخواست می‌نمایم.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.