مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر چهارمحال و بختیاری گفت: تا پایان سال گذشته ۳۹ هزار و ۵۵۰ نفر در استان زیر پوشش این صندوق قرار گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر شاه‌بندری مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه از ابتدای فعالیت این صندوق همزمان با سال ۸۴ تا پایان سال گذشته ۳۹ هزار و ۵۵۰ نفر در استان زیر پوشش این صندوق قرار گرفتند گفت: همچنین ۲ هزار و ۴۶۷ نفر در استان مستمری‌بگیر این صندوق هستند.

او تصریح کرد: از مجموع مستمری‌بگیران ۹۹۴ نفر بازنشسته، ۲۹۳ نفر از کارافتاده و یک هزار و ۱۸۰ نفر فوت شده‌اند که مستمری آن به خانواده‌های افراد فوت شده پرداخت می‌شود.

شاه‌بندری به تعداد بیمه‌شدگان سال گذشته این صندوق اشاره کرد و گفت: پنج هزار و ۳۳۷ نفر بیمه‌شده جدید هستند، ۳۳۸ نفر مستمری‎‌بگیر که شامل ۲۳۸ نفر بازنشسته، ۳۵ نفر از کارافتاده و ۶۵ نفر نیز فوت شده‌اند.


بیشتر بخوانید


مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر چهارمحال و بختیاری، انتقال سوابق از بیمه کشاورزان، روستایی و عشایر به صندوق تامین اجتماعی را از برنامه‌های سال جدید این صندوق برشمرد و گفت: این طرح مدتی متوقف شده بود که در سال جدید از سر گرفته می‌شود.

شاه‌بندری با بیان اینکه سهمیه سال جدید برای استان هنوز ابلاغ نشده است خاطرنشان کرد: امید است تمام دستگاه‌های متولی مرتبط با روستا و جامعه هدف کشاورزان، روستاییان و عشایر کمک کرده تا بتوان با زیر پوشش قرار دادن جمعیت بیشتری در استان، جامعه روستایی استان از خدمات صندوق بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار