سرهنگ گندمی از دستگیری فردی به جرم سرقت تابلو‌های علائم راهنمایی و رانندگی در شهرستان سیروان خبر داد.

سرهنگ هادی گندمی فرمانده انتظامی شهرستان سیروان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: پس از وقوع چند مورد سرقت تابلو‌های راهنما و علائم رانندگی نصب شده در جاده ها، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او با بیان اینکه مأموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق به شناسایی و دستگیری یک سارق سابقه دار شدند، اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی، مظنون اصلی شناسایی شد که پس از هماهنگی با مقام قضایی، متهم را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه وی دستگیر کردند.

سرهنگ گندمی افزود:متهم در بازجویی‌های انجام شده به چندین فقره سرقت تابلو‌های جهت نما اداره راه در داخل جاده و سطح شهر اعتراف کرد.

او  بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم تابلو‌های سرقتی علائم راهنمایی و رانندگی که به طرز ماهرانه‌ای در مخفیگاهش جاسازی و پنهان شده بود ، کشف و ضبط شد.

سرهنگ گندمی با بیان اینکه متهم در بازجویی‌های فنی کارآگاهان پلیس آگاهی به سرقت تابلو‌های علائم راهنمایی و رانندگی محور‌های مواصلاتی، اعتراف کرد، ادامه داد: متهم به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

او مطرح کرد: آسیب رساندن و یا تخریب اموال عمومی اعم از تابلو‌ها یا علائم ادارات جرم محسوب می‌شود و این مورد به ویژه در خصوص تابلو‌های هشدار دهنده راهنمایی و رانندگی به سبب ایجاد زمینه‌های خطر بسیار مهم است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.