سردار کریمی گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا موفق شدند بالغ بر هزار تن انواع مواد مخدر را کشف کنند.

سردار مجید کریمی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در حاشیه سرکشی به استان مرکزی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،   گفت: در سال ۱۳۹۹ پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران موفق شدند بالغ بر هزار تن انواع مواد مخدر را کشف و از ورود به بازار مصرف جلوگیری کنند و این بلیه را تا حد ممکن کنترل کردیم.

سردار کریمی افزود: کار پلیس تعطیل بردار نیست و در ایامی که مردم در کنار خانواده هایشان هستند و حتی در این روز‌ها که کرونا مشکلات زیادی را برای جامعه به وجود آورده همکاران من در سطح کشور و حتی استان دارند در حال فعالیتند.

او اضافه کرد: ماموران پلیس تلاش می‌کنند تا اقدامات خودشان را برای مقابله با جرایم مختلف به ویژه مبارزه با مواد مخدر داشته باشند تا محیط امن و آرامی را برای مردم عزیز فراهم کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا بیان کرد: در حوزه مواد مخدر با مسائل و مشکلاتی مواجه هستیم و ضرورت همکاری کلیه دستگاه‌ها و نهاد‌ها با پلیس احساس میشود که باید بیش از پیش فعال باشند.

او ادامه داد: در حوزه جمع‌آوری معتادان به محض اینکه شرایط و امکانات لازم برای نگهداری افراد معتاد برای پلیس فراهم شود این امکان وجود دارد که پلیس ظرف کمتر از ۴۸ ساعت معتادان را جمع‌آوری کند و در اختیار مراکز نگهداری قرار دهد.

سردار کریمی اظهار کرد: در حوزه جمع‌آوری معتادان تقریبا جامعه هدف خودمان را شناسایی کردیم، تعداد معتادان را میدانیم و همکاران من در استان مرکزی محل‌ها و پاتق‌ها را شناسایی کرده اند.

او تاکید کرد: فقط باید همکاران دستگاه‌های دیگر لطف کنند مراکز نگهداری را مهیا کنند تا انشاءالله بتوانیم معتادان را جمع آوری کنیم و محیط را پاک و امن کنیم تا مردم آرامش و امنیت را بیشتر از پیش احساس کنند و رضایت خاطرشان فراهم شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با تبریک اعیاد شعبانیه و سال جدید به مردم استان مرکزی تصریح کرد: به نمایندگی از سردار فرماندهی محترم ناجا برای عرض خسته نباشید و خداقوت خدمت همکاران محترم در استان حاضر شدیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.