دبیر کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا در لرستان گفت: وضعیت شیوع کرونا در "ازنا" قرمز شده و اکنون تعداد شهر‌های قرمز با احتساب بروجرد به ۲ رسیده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، احمد حسین فتایی دبیر کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا در لرستان  گفت: بر اساس اعلام رنگ‌بندی جدید از سوی ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا شهرستان‌های بروجرد و ازنا در وضعیت قرمز، خرم‌آباد، دورود، الیگودرز، دلفان و سلسله در وضعیت نارنجی و پلدختر، کوهدشت، رومشکان و چگنی در وضعیت زرد قرار دارند.

او ادامه داد : از تمامی مردم استان تقاضا می‌شود در خصوص رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی و استفاده مداوم از ماسک، کاهش تردد‌های غیر ضروری و مسافرت‌های بین شهری و پرهیز از حضور در تجمعات خطر آفرین اهتمام بیشتری داشته باشند.

دبیر کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا در لرستان ادامه داد: با توجه به شرایط پرخطر استان، عدم رعایت شیوه نامه ‌های بهداشتی و محدودیت‌های اعلام شده، موجب بازگشت کل استان به شرایط قرمز، افزایش تعداد مبتلایان و مرگ و میر می‌شود.

تعداد مبتلایان کرونا در این استان تا روز هشتم فروردین ماه امسال  به ۷۴ هزار و ۴۹۶ نفر رسیده است و ۲۶۴ بیمار و مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان بستری هستند.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.