مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : از ۴۶ روستای بخش کلاشی شهرستان جوانرود ۲۰ روستای آن به دلیل کاهش نزولات آسمانی با کمبود آب مواجه است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علیرضا کاکاوند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : در حال حاضر به ۹ روستای بخش کلاشی به صورت تانکر سیار آبرسانی می‌شود.

او گفت : متاسفانه به دلیل کاهش نزولات آسمانی و اثرات زلزله سال ۱۳۹۶ برخی از سراب‌ها و چشمه‌های روستا‌های شهرستان جوانرود که منبع تامین آب شرب بودند، دچار کم آبی و یا به طور کلی خشک شده اند.

مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمانشاه افزود: تمام تلاش شرکت آب و فاضلاب این است که با همکاری و همراهی نماینده منطقه اورامانات در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان جوانرود مشکلات موجود را برطرف و بتوانیم آب شرب سالم و بهداشتی را به منزل مشترکین برسانیم.

کاکاوند افزود: از مردم انتظار داریم با انجام کنتورگذاری و در اختیار قرار دادن برخی از منابع تامین آب شرب، به امور آبفا شهرستان جوانرود، ما را در گذر از این کم آبی همراهی نمایند.

او گفت: با توجه به مشکلات کمبود آب و کاهش آب دهی برخی از منابع تامین آب شرب، از مردم درخواست داریم با مدیریت بهینه مصرف آب، ارزش گذاری به این نعمت الهی را فراموش نکنند و امکان برخورداری هم نوعان خود از آب شرب سالم و پایدار را فراهم سازند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.