هلال احمر بوشهر هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع کرد

هلال احمر استان بوشهر در قالب طرح خشکسالی و همزمان با ایام نوروز و اعیاد شعبانیه هزار بسته معیشتی بین خانوار‌های بی بضاعت توزیع کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: همزمان با شروع سال جدید و اعیاد شعبانیه، و با توجه به شرایط خشکسالی و همچنین شیوع کرونا، هزار بسته معیشتی میان آسیب دیدگان از خشکسالی و نیازمندان در استان توزیع شد.

غلامرضا حاجیانی ادامه داد: این کمک‌ها شامل اقلام خوراکی مختلفی است و ارزش هر بسته کمک معیشتی سه میلیون ریال است که در هفته اخیر به همت شعب جمعیت هلال احمر استان بوشهر به دست نیازمندان رسانده شده است.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به شرایط اقلیمی گرم و خشک استان بوشهر و همچنین خانوار‌های متاثر از بیماری کرونا، افزود: هلال احمر همواره در بحران‌ها حضوری مؤثر داشته و در شرایط کنونی، خدمت به اهالی مناطقی که از خشکسالی و بیماری کرونا رنج می‌برند و معیشت آن‌ها تحت تاثیر قرار گرفته از جمله اقداماتی است که با تلاش این جمعیت انجام گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر بیان کرد: در این زمینه هزار بسته معیشتی برای افراد بی بضاعت و آسیب دیدگان از خشکسالی برای توزیع بین این عزیزان در ایام نوروز تهیه شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.