استاندار خراسان رضوی همزمان با سالروز میلاد حضرت مهدی (عج) در دیدار‌هایی جداگانه با آیت الله رجبعلی رضازاده از عالمان برجسته و اعضای شورای عالی حوزه علمیه خراسان و آیت الله سید حسن مرتضوی شاهرودی استاد خارج حوزه علمیه مشهد، دیدار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی در دیدار‌های جداگانه با آیت الله رجبعلی رضازاده از عالمان برجسته و اعضای شورای عالی حوزه علمیه خراسان و آیت الله سید حسن مرتضوی شاهرودی استاد خارج حوزه علمیه مشهد با تبریک فرارسیدن سالروز میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و با اشاره به تعیین تکلیف طرح تفصیلی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی بعد از سال‌ها، گفت: با برگزاری جلسات مختلف و تعاملات صورت گرفته این طرح در شورای عالی شهرسازی و معماری کشور تصویب شد.

 او در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تقریبا یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در حاشیه شهر مشهد ساکن هستند، افزود: در حال تهیه طرح تفصیلی حاشیه شهر مشهد و به دنبال هویت دادن به این مناطق هستیم. با این طرح مردم در نوسازی حاشیه شهر مشارکت خواهند کرد و اعتبار چهار هزار میلیارد تومانی از سوی دولت هم برای حاشیه شهر مشهد اختصاص یافته است.

استاندار خراسان رضوی همچنین به موضوع سفر‌های شهرستانی پرداخت و ادامه داد: با حضور در شهرستان‌ها، تمام شهر‌ها و تعدادی از روستا‌های محروم را بازدید و ضمن دیدار چهره به چهره با اهالی نیاز‌های مردم را احصاء می‌کنیم.

معتمدیان بیان کرد: جلب رضایتمندی مردم از رویکرد‌های سفر‌های شهرستانی است؛ لذا اقدامات خوبی آغاز شده تا افزایش سرعت خدمتگذاری به مردم را شاهد باشیم.

انتهای پیام//م.ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.