مهاجم آرژانتینی دنیای فوتبال بعد از مشخص شدن زمان جدایی‌اش از تیم منچسترسیتی، در پیامی با هواداران این تیم خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از نشریه as، سرخیو آگوئرو مهاجم تیم فوتبال منچسترسیتی پس از یک دهه حضور در این تیم، تابستان پیش رو شهر منچستر را به مقصد تیم دیگری ترک خواهد کرد.

مهاجم آرژانتینی در یک نامه احساسی با هواداران تیمش خداحافظی کرد. او در این نامه عنوان کرد: احساس رضایت و غرور می‌کنم از این که ۱۰ سال در منچسترسیتی بودم. ۱۰ فصل با موفقیت‌های مهم که من را به یک گلزن تاریخی تبدیل کرد. من در سال ۲۰۱۱ در دورانی که این تیم در حال بازسازی بود به جمع سیتیزن‌ها پیوستم. در کنار بازیکنان مختلف توانستیم خود را به بالاترین سطح ممکن برسانیم و در میان بهترین‌های جهان قرار بگیریم.

آگوئرو در پایان نوشت: در بازی‌های باقی مانده با تمام وجود بازی خواهم کرد تا بتوانیم جام‌های مختلفی را فتح کرده و هواداران را بیشتر خوشحال کنیم.

مهاجم آرژانتینی در سال ۲۰۱۱ با منچسترسیتی قرارداد امضاء کرد و در ۳۸۴ بازی ۲۵۷ گل به ثمر رساند تا بهترین گلزن تاریخ باشگاه شود. او برترین گلزن خارجی تاریخ لیگ جزیره است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار