استاندار اردبیل از اختصاص ۱۶۰میلیارد تومان اعتبار از محل جهش تولید برای پروژه شاخص کلور _درام تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جریان سفر به شهرستان خلخال و بازدید از پروژه راه سازی کلور _ درام گفت:۱۶۰میلیارد تومان اعتبار از محل جهش تولید، سفر رییس جمهور به استان، از محل ماده ۵۶ و فایناس بانک مسکن برای پروژه شاخص کلور _درام تخصیص یافته است.

او افزود: قطعه اول از شهر خلخال تا بعد از شهر کلور به طول ۱۷ کیلومتر به مناقصه عمومی گذاشته شده و با انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی آن نیز با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال از محل فاینانس بانک مسکن و ماده ۵۶ به زودی آغاز می‌شود.

استاندار اردبیل با بیان اینکه از کیلومتر ۱۷ تا ۴۱ این پروژه با شتاب خوبی در حال احداث است، گفت: شرکت جهاد نصر زنجان با توجه به حساسیت پروژه، ۴۱دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین را در این مسیر بکار گرفته است و پیشرفت پروژه قابل قبول ارزیابی می‌شود.

بهنام جو با اشاره به اینکه پروژه راه اصلی خلخال به منجیل از جمله پروژه‌های راه‌سازی بزرگ استان اردبیل است، تصریح کرد: اواخر سال گذشته ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار به این پروه تزریق شده و تقریبا هیچگونه بدهی به پیمانکار وجود ندارد و مدیرکل راه و شهرسازی استان و مدیریت برنامه ریزی باهمکاری نماینده خلخال در تامین اعتبار تلاش می‌کنند.

او اظهار کرد: هم اکنون ۲۰ کیلومتر از مسیر از سوی پیمانکاران مجری در حال ساخت بوده و ۱۱ کیلومتر نیز برای انجام آسفالت تا هفته دولت آماده می‌شود در واقع پروژه از بالاترین سطح اعتبارات راه سازی در سطح استان برخوردار است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.