مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : طی شبانه‌روز گذشته ۲ مورد فوت با تشخیص قطعی کرونا در استان ثبت شده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی محمدی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : هم‌اکنون ۲۳۸ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

او گفت : ۷۷ نفر از این تعداد در بیمارستان شهرستان‌های استان بستری هستند که اسلام‌آباد غرب با ۲۰ مورد بیشترین بیمار و کنگاور با ۱۷ مورد و پاوه و سرپل‌ذهاب هر کدام ۱۱ بیمار در رده‌های بعدی قرار دارند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: در شهر کرمانشاه هم ۱۴۸ بیمار در بیمارستان‌های دولتی و هشت نفر در بیمارستان‌های غیردولتی بستری هستند که ۶۴ نفر از این تعداد در بخش‌های ویژه حال نامساعد هستند که پنج نفر از آن‌ها در وضعیت اینتوبه قرار دارند.

او به ۲ مورد فوت بر اثر کرونا طی شبانه‌روز گذشته اشاره کرد و افزود: تعداد موارد فوتی از ابتدای اپیدمی در استان با تشخیص قطعی کرونا به یک‌هزار و ۵۱۲ مورد فوت رسیده است.

محمدی گفت: همه چیز حکایت از این دارد که استان کرمانشاه پا در پیک چهارم کرونا گذاشته و با توجه به اینکه تعداد مبتلایان به ویروس انگلیسی هم زیاد شده خطر ابتلا هم افزایش یافته است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.