اژه ای گفت: کار قوه قضائیه گره‌‎گشایی از مشکلات مردم در این حوزه است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، حجت الاسلام محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه در حاشیه سفر به لرستان که امروز دهم فروردین‎ ماه صورت گرفت در جمع خبرنگاران گفت: در این سفر استانی دیدار حضوری مسئولین عالی قوه قضاییه با مردم انجام خواهد شد.

او تصریح کرد: در این ملاقات حضوری صحبت‎های مردم شنیده و مشکلات آن‌ها بررسی و در صورتی‎که حق با آن‌ها باشد احقاق حق می ‎شود.

معاون اول قوه قضائیه بیان کرد: این احقاق حق نیاز به بررسی دارد و در فعل مجلس نمی‎ شود قضاوت کرد باید صحبت‎های آن‌ها شنیده و نوشته‎ های آن‌ها بررسی شود.

اژه‎ ای اضافه کرد: تاخیر در رسیدگی به پرونده‌ها، تاخیر و یا عدم اجرای احکام، رسیدگی مجدد و اعمال ماده ۴۷۷ در خصوص پرونده ها، نا رضایتی از برخورد برخی قضات و یا کارکنان دادگستری از جمله مشکلات مردم است.

او با بیان اینکه برخی از از موارد نیاز به امور قضایی نیست و مشکل آن‌ها جای دیگر است، افزود: برخی مشکلات مربوط به بانک‎ها و بدهکاران است که تلاش می‎ شود به آن‌ها کمک شود تا دچار رکود و تعطیلی نشوند.

معاون اول قوه قضائیه ادامه داد: برخی از درخواست‎ها مربوط به اشتغال بوده که باید این‌ها نیز بررسی شود و برخی نیز درخواست تبدیل وضعیت دارند.

اژه ‎ای عنوان کرد: قوه قضائیه همانند سال گذشته و امسال به هر مقدار که می‎ شود تلاش می‌کنیم که مشکلات مردم گره‎ گشایی شود.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.