جانشین پلیس امنیت اقتصادی ناجا مطرح کرد؛

مبارزه با قاچاق کالا؛ از اولویت‌های اصلی ناجا در امسال

جانشین پلیس امنیت اقتصادی ناجا گفت: مبارزه بی امان با کالای قاچاق به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی ناجا در امسال است و با جلوگیری از ورود این کالا‌ها اجازه نفس کشیدن به تولید داخل را خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار سهراب بهرامی در جلسه قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی شهرستان کازرون، اظهار کرد: در سال جدید کار گروهی در جهت تحقق شعار سال تشکیل شده است که بر خود تکلیف می‌دانیم تمام توان و تلاش خود را بکار ببندیم تا در این حوزه اقدام قابل قبول و موثری داشته باشیم.

او در ادامه به موضوع پیشگیری و کاهش حجم قاچاق اشاره کرد و افزود: اگر قرار است اجازه دهیم تولید داخل نفس بکشد، باید از ورود قاچاق جلوگیری و از تولید کننده داخلی حمایت کنیم تا بتواند تولید کند و بازار را در دست بگیرد.

جانشین پلیس امنیت اقتصادی ناجا گفت: تدابیر سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در بخش پیشگیری و مقابله با قاچاق به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی در سال جاری مطرح است که باید با تمام توان و به طور ویژه این مهم را دنبال کنیم.

در ابتدای این جلسه، سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی شهرستان کازرون طی سخنانی، اظهار کرد: کارکنان این فرماندهی با تلاش شبانه روزی و بی وقفه در حوزه‌های مختلف درصدد ارتقای امنیت در سطح شهرستان هستند.

او افزود: نیروی انتظامی شهرستان کازرون کشفیات خوبی در حوزه‌های مختلف از جمله کالای قاچاق داشته است و به صورت ویژه مبارزه با این پدیده شوم را دنبال می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار