بسته اخبار حوادث امروز ۱۰ فروردین ماه سال ۱۴۰۰؛

کشف موتور سیکلت قاچاق ۶ میلیارد ریالی / کشف راز ۱۰ فقره سرقت در نکا

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۱۰ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۱۰ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف موتور سیکلت قاچاق در ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا ماموران انتظامی این فرماندهی در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتور سیکلت در حال تردد در این محور مشکوک شدند.

او افزود: ماموران در اقدامی عملیاتی موتورسیکلت مورد نظر را متوقف و راکب آن را دستگیر کردند.

سرهنک صفرپور با اشاره به این که موتورسیکلت متوقف شده فاقد هرگونه مجوز گمرکی و تردد بوده، گفت: موتورسیکلت متوقف شده به سازمان جمع آوری اموال تملیکی استان تحویل شد.

او ارزش ریالی موتورسیکلت قاچاق کشف شده را بالغ بر ۶ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرف شدند.
پلیس نکا به راز ۱۰ فقره سرقت پی برد

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی، با توجه به اهمیت موضوع، پرونده‌ای تشکیل و در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: در این راستا ماموران انتظامی با انجام اقدامات پلیسی، یک سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به اعتراف متهم دستگیر شده به ۱۰ فقره سرقت در بازجویی‌های فنی پلیسی، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

قاچاقچی مواد مخدر در بابل به دام افتاد

سرهنگ محمد زمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در اجرای طرح مقابله با سوداگران مرگ ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک سوداگر مرگ در این شهرستان با خبر شدند.

او افزود: پس هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر و در بازرسی از منزل وی ۳ کیلو گرم مواد مخدر تریاک کشف شد.

سرهنگ شالیکار با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: اعتیاد به مواد مخدر یکی از مهمترین عامل به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع، تزلزل خانواده ها، نگرانی و ناامنی شهروندان است.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار