نخستین عمل جراحی ستون فقرات در بیمارستان ولی عصر (عج) آبیک برای بیمار تصادفی که دچار شکستگی مهره شده بود، انجام شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، دکتر مسلم جابریان جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات بیمارستان ولیعصر (عج) شهرستان آبیک که به تازگی به تیم متخصصین این بیمارستان پیوسته است، گفت: امروز بیماری به بیمارستان مراجعه کرده بود که به علت وقوع تصادف رانندگی، دچار شکستگی مهره ۱۲ پشتی شده بود و نیاز به عمل جراحی داشت.

وی افزود: این عمل نسبتا سنگین برای نخستین بار در بیمارستان، ولی عصر (عج) شهرستان آبیک انجام شد.

این پزشک جراح ادامه داد: با قرار دادن پلاتین، به طور کامل فشار از روی مهره ۱۲ بیمار برداشته و مهره بازسازی شد و در حال حاضر حال عمومی وی مساعد است.

دکتر جابریان گفت: قرار است با همکاری مسئولان بیمارستان ولیعصر (عج) شهرستان آبیک عمل‌های سنگین مغز و اعصاب انجام شود که با راه اندازی سی تی اسکن به زودی، روز‌های فعالیت بنده روز به روز در بیمارستان افزایش خواهد یافت.

افتتاح بخش سی تی اسکن بیمارستان؛ به زودی

دکتر اردشیر حسن زاده رئیس بیمارستان ولیعصر (عج) شهرستان آبیک هم گفت: با مبلغ ۳۵۰ میلیارد تومان سِتِ اتاق عمل جراحی مغز و اعصاب تجهیز شده است.
این مسئول بیان کرد: دستگاه سی تی اسکن خریداری و مورد تایید سازمان انرژی اتمی قرار گرفته و به زودی راه اندازی می‌شود.

رئیس بیمارستان ولیعصر (عج) شهرستان آبیک در پاسخ به این پرسش که آیا قراداد جدید با دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین برای ادامه طرح خرید خدمت منعقد شده، توضیح داد: پیش از سال نو مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین اعلام کردند که قرارداد خواهیم بست و تاکنون این مهم تحقق نیافته است.

حسن زاده افزود: از سوی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین قول انعقاد قرارداد، داده شده که در حال حاضر بدون قرارداد به بیماران خدمات در قالب طرح خرید خدمت ارائه می‌شود که لازم است در انعقاد قرارداد مسئولان مربوطه تسریع ببخشند چرا که مردم متضرر خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار