افرایش کرونای انگلیسی در بناب/محله آغداش بناب گریبان گیر کرونای انگلیسی شد

دربخش کرونای شهرستان بناب هم اکنون ۲۴ نفر با علایم کرونای انگلیسی بستری شده اند که سه نفر دیگر در بخش مراقبت‌های ویژه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،شهریار فتحی فرماندار بناب صبح امروز در جلسه ستاد کرونای شهرستان گفت: ۳ بیمار مبتلا به ویروس کرونای انگلیسی در بناب شناسایی شدند.

او افزود: ۱۶ نفر از محله آغداش با علایم کرونایی شناسایی شده که بلافاصله به آزمایش سی پی آر معرفی و از این تعداد سه نفر در بخش ویژه کرونای انگلیسی بستری شده اند و در حال گذراندن مراحل درمان هستند.

او با بیان اینکه محله آغداش باتدابیر اعضای ستاد کرونای شهرستان بناب در قرنطینه کامل هستند اظهار کرد: با توجه به اینکه اکثر خانوار‌های محله آغداش بناب با همدیگر نسبت فامیلی دارند، در ایام تعطیلات نوروزی به منظور شرکت در یکی از مراسمات عروسی در ضلع شمالی محله و همچنین برگزاری مراسم ترحیم درضلع جنوبی این محله باعث افزایش بیماران علایم به کرونا شده است.

فرمانداربناب ادامه داد:تمامی نیرو‌های امداد رسان و اعضای ستاد کرونای این شهر هماهنگی و تمهیدات برای قرنطیه محله آغداش را انجام می‌دهندتا بتوانند در کمترین زمان، از هرگونه جهش یافتن کرونای انگلیسی به سایر مناطق شهرستان بناب جلوگیری کنند.

فتحی گفت:در روز طبیعت، تمامی مسیر‌های گردشگری تفریحی از قبیل: قره قشون، صور توتاخانه، بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها، پارک‌ها مسدود می‌باشند و از ورود مسافران مانعت می‌شود.

او افزود:همچنین تمامی کباب پزی‌های پایتخت کباب ایران به صورت بیرون بر برای شهروندان سرو خواهد شد و در صورت مشاهده هرگونه خدمات دیگر، اکیپ‌های پزشکی مغازه را پلمب خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.