معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه، تولید مرغ را یک و نیم برابر مصرف مورد نیاز استان دانست و گفت : با این وجود برخی مشکلات در توزیع و التهاب برای خرید بیشتر منجر به عدم توزیع مناسب آن شده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت : از مردم انتظار بیشتری در همراهی برای توزیع بهتر مرغ در استان داریم.

او گفت : بدون تردید در چند روز آینده با توجه به تدابیر اندیشیده شده به تعادل در بازار توزیع مرغ خواهیم رسید، اما در این مدت به همراهی بیشتر مردم برای کاهش التهاب در جامعه نیاز است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه ادامه داد: در ایام عید امسال و روز‌های پایانی پارسال تلاش زیادی برای توزیع مناسب مرغ در استان صورت گرفت که در بعضی روز‌ها حتی ۱۷۰ تن هم تولید و توزیع شد و هیچگاه با کمبود مرغ مواجه نبودیم، اما مشکلاتی در روند توزیع وجود داشت.

او افزود: بازار پارسال با وجود تحریم و کرونا تحت تاثیر قرار گرفت و امسال امیدواریم با پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها به روند تولید در جامعه توجه و در این خصوص جدیت بیشتری صورت گیرد.

تولید ۷۲ هزار تن گوشت مرغ در استان کرمانشاه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه به تولید گوشت مرغ در استان اشاره کرد و گفت: در هفت سال گذشته میزان تولید گوشت مرغ در استان کرمانشاه با ۲۲ درصد افزایش به ۷۲ هزار تن رسیده است.

نوربخش حاتمی افزود: میزان تولید گوشت مرغ در استان کرمانشاه در سال ۱۳۹۲، در حدود ۵۸ هزار و ۸۵۷ تن بود که اکنون به بیش از ۷۲ هزار تن رسیده است.

 او گفت: در سال ۹۲ تعداد ۴۹۵ واحد مرغ گوشتی در استان کرمانشاه مشغول فعالیت بود که این تعداد در سال ۹۹ به ۵۷۶ واحد رسیده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.