رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد این استان وارد پیک چهارم بیماری کرونا شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در جلسه با فرمانداران شهرستان‌ها از ورود استان به پیک چهارم کرونا خبر داد و گفت: استان کهیگلویه و بویراحمد به نسبت جمعیت پس از استان خوزستان بالاترین خیز و بستری کرونا را در کشور دارد.

یزدان پناه افزود: با توجه به آمار روزافزون تعداد موارد مثبت کرونا در کهگلویه و بویراحمد از این نظر هم به نسبت جمعیت مقام چهارم کشور را داریم.

کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم ضمن ابراز نگرانی از وضعیت شیوع کرونا در استان از فرمانداران خواست با هوشیاری و دقت تا قبل از پایان فروردین ماه با توجه به درپیش بودن انتخابات و آتش سوزی‌ها و احتمال سخت شدن وضعیت شیوع کرونا آمادگی لازم برای مهار هر چه بهتر این ویروس را داشته باشند.

کلانتری با بیان اینکه برخورد پلیسی و سخت گیرانه برای کنترل کرونا بازدارنده نیست گفت: بجای برخورد پلیسی با متخلفان پیشگیری از بروز تخلفات دستور العمل‌های بهداشتی بهترین راهکار برای جلوگیری از شیوع کرونا و کاهش تعداد مبتلایان  و کنترل این بیماری در استان است.

او افزود: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا دراستان و به تبع آن افزایش آزمایش‌های مولوکلی به شدت پیگیر هستیم تا دومین آزمایشگاه ملوکولی در استان راه اندازی شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.