دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس به مناسبت روز زمین فلسطین بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی در چهل و پنجمین سالگرد روز زمین فلسطین که ملت فلسطین هر سال در این روز به مناسبت اشغال هزاران کیلومتر از سرزمین فلسطین توسط صهیونیست‌ها؛ با برگزاری تظاهرات بازگشت، به تداوم اشغال ظالمانه و اعمال خشونت، سیاست تبعیض نژادی، مصادره زمین‌ها و ویران‌سازی روستاها، راندن فلسطینیان از سرزمین خودشان و تجزیه آن به مجموعه‌های کوچک جدا از هم اعتراض می‌کنند را گرامی می‌دارد.

ملت فلسطین امسال در حالی این روز ملی را گرامی می‌دارد که بیش از هر زمان دیگری برای آزادی و بازگشت به سرزمین مادری بالنده‌تر و مصمم شده است و در مقابل، صهیونیست‌ها درمانده‌تر از همیشه در مسیر سرنگونی و فروپاشی قرار گرفته اند.

امروز همه ترفند‌های صهیونیسم علی رغم حمایت حداکثری آمریکا و خیانت برخی کشور‌های عربی، شکست خورده است و مقاومت و ملت فلسطین با عزمی استوار و پولادین گام‌های مهمی برای تحقق مشروع خود برداشته است.

دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی از همه پارلمان‌های مدافع فلسطین درخواست دارد با گرامیداشت این روز؛ ملت فلسطین را در تحقق حقوق مشروع خود بویژه آزادی کامل سرزمین تاریخی و ادیانی و‌قدس شریف یاری نمایند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۹:۵۱ ۱۲ فروردين ۱۴۰۰
سلام اگر اینگونه بیندیشیم و از دشمن غافل شویم بزرگترین ضربه را می خوریم . صهیونیست ها تا داخل منازل ما رخنه کرده و حتی بر افکار تعدادی از مسئولین کشور نفوذ و فرهنگ استعماری غصب را ترویج داده اند . شاید شما مطلع تباشید که عده ای 500 ، 700 یا کمتر و بیشتر مسکن و مغازه و زمین مسکونی به شیوه صهیونیست در اختیار گرفته اند تا ملت را استعمار کنند . ولی متاسم که شخصی مثل رئیس مجلس از این ترفند و تفکر صهیونیستی غافل باشد . مهندس گودرزی
آخرین اخبار