عتیقی از افتتاح پروژه بزرگ خردایش شماره ۲ گل‌گهر به‌ عنوان بزرگ ترین مدار خردایش سنگ‌شکنی خاورمیانه با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس‌جمهور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ایمان عتیقی، مدیرعامل شرکت معدنی و‌ صنعتی گل‌گهر با اشاره به افتتاح پروژه بزرگ خردایش شماره ۲ گل‌گهر با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس‌جمهور در ۱۲ فروردین همزمان با روز جمهوری اسلامی ایران گفت: واحد خردایش شماره ۲ گل گهر به‌ عنوان بزرگ ترین مدار خردایش سنگ‌شکنی خاورمیانه با هدف تامین خوراک خطوط فرآوری تعریف شده شامل خردایش سنگ‌آهن معدن شماره ۳ و انتقال محصول بیان شده به کارخانه‌های کنسانتره گل‌گهر راه اندازی شده است. 

او ظرفیت این پروژه را ۴ هزار و ۲۰۰ تن در ساعت، معادل ۱۵ میلیون تن در سال عنوان کرد و افزود: تولید سنگ خرد شده به وسیله این سنگ‌شکن به مراتب بیشتر از ۱۵ میلیون تن در سال است. 

عتیقی بیان کرد: طبق قرارداد، سرمایه اجرای این پروژه در بخش ریالی، معادل ۸۹۰ میلیارد ریال و در بخش ارزی شامل ۳۵ میلیون یورو هست که با به روز‌ترین تکنولوژی موجود طراحی و اجرا شده است. 

او با اشاره به اشتغال ۴۰۰ نفر در زمان احداث این پروژه افزود: اجرای این پروژه تاثیر بسزایی برای افزایش بهره‌وری و کاهش قیمت تمام‌شده محصول تولیدی در پی خواهد داشت. 

مدیرعامل شرکت معدنی و‌ صنعتی گل‌گهر تصریح کرد: با افتتاح این طرح بزرگ صنعتی ۹۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۲۰ نفر به صورت غیرمستقیم مشغول به کارمی شوند. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار