فرمانده مرزبانی ناجا بر نقش موثر مرزبانان در تامین امنیت پایدار مرز‌ها تاکید کرد و گفت: هوشمندسازی نوار مرزی به کنترل و مدیریت مرز‌ها کمک شایانی خواهد کرد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا گفت : مرزبانی کرمانشاه جزء استان‌های پایلوت برای تجهیز و هوشمندسازی در کشور است.

او با اشاره به تحرکات دشمنان و عوامل ضدانقلاب در آن‌سوی مرز‌ها و تلاش در جهت نفوذ و ضربه زدن به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت : تنوع اقلیم در مرز‌های سرزمینی ایران و گستردگی جغرافیایی آن، باعث شده کشورمان از نظر راهبردی از اهمیت خاصی برخوردار باشد.

 گودرزی با بیان اینکه طرح هوشمند سازی و انسداد مرز‌ها به‌عنوان اولویت‌های مهم و اصلی در دستور کار قرار دارد، افزود: امیدواریم در قالب اجرای طرح بتوانیم انسداد مرز‌های کشور در مناطق مختلف را شاهد باشیم که در این راستا در مناطق مرزی کشور با ایجاد استحکامات جدید و همچنین تجهیز آن‌ها با فناوری‌ها و تجهیزات نوین دفاعی تلاش مضاعفی انجام خواهیم داد.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروزی آموزش تعطیل بردار نیست، افزود: مرزبانان شایسته و خستگی ناپذیر، با آمادگی و توان رزم عملیاتی در تأمین امنیت مرز‌های کشور نقش بسزایی دارند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.