رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت : صیانت از منافع ملی و ارزش‌های نظام اسلامی، حفظ انسجام، مبارزه با تروریسم و تامین امنیت ملت شریف ایران اسلامی مهمترین خدمت سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، پرویز توسلی‌زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت : نامگذاری روز میلاد حضرت مهدی (عج) به عنوان روز سربازان گمنام، بیانگر نقش و جایگاه ویژه و تأثیرگذار وزارت اطلاعات در حفاظت از ارزش‌های اسلامی و منافع ملی در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب است و در اهمیت این موضوع همین بس که مقام معظم رهبری فرموده اند «وزارت اطلاعات مظلوم است، اما در اوج مظلومیت اقتدار دارد.

او گفت : در تمام دوران‌های تاریخی و در عصر حاضر، امنیت به عنوان یکی از ارکان اساسی زندگی فردی و اجتماعی از اهمیت والایی برخوردار بوده و توسعه و پیشرفت جامعه، رابطه مستقیمی با امنیت آن جامعه دارد.

 او افزود: هر چقدر افراد یک جامعه احساس امنیت داشته باشند به همان میزان، زمینه‌های رشد و خلاقیت و شکوفایی در ابعاد مختلف جامعه افزایش خواهد یافت.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه افزود: بحمدالله در عصر حاضر نیز به برکت انقلاب اسلامی، بیش از هر زمانی، امنیت در ایران اسلامی مورد توجه قرار گرفته و صیانت از منافع ملی و ارزش‌های نظام اسلامی، حفظ انسجام، مبارزه با تروریسم و تامین امنیت ملت شریف ایران اسلامی در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی مهمترین خدمت سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بوده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.