بوستان‌های جنگلی بوشهر ۱۳ بدر تعطیل هستند

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: بوستان‌های جنگلی استان بوشهر در ۱۳ فروردین تعطیلند و پذیرای گردشگران نیستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا منتظری مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر عنوان کرد: بر ساس مصوبه‌های ستاد مقابله با کرونا در استان، هرگونه تجمع در طبیعت، بوستان‌ها و فضای سبز عمومی ممنوع است و در این زمینه بوستان‌های جنگلی استان بوشهر در ۱۳ فروردین تعطیلند و پذیرای گردشگران نیست.

او بیان کرد: استان بوشهر هشت بوستان جنگلی دارد که براین اساس برای صیانت از سلامتی مردم در روز طبیعت تعطیل هستند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: با توجه به اعلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در زمان حاضر از ۱۰ شهرستان استان، چهار شهرستان این استان شامل گناوه، دیلم، بوشهر و دشتستان در حالت نارنجی کرونایی قرار دارند.


بیشتر بخوانید


منتظری با اشاره به اینکه مردم با رعایت اصول بهداشتی نقشی مهم در مقابله با بیماری کرونا دارند، افزود: بر اساس تاکید کارشناسان، پرهیز از دورهمی‌ها، مسافرت و تجمع‌ها باید مورد توجه مردم قرار گیرد تا از ابتلا به کرونا مصون بمانند.

او گفت: ممنوعیت پارک خودرو‌ها در تفرجگاه‌ها، بوستان‌های جنگلی و سواحل از مصوبه‌های ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر است و در این زمینه رانندگان خودرو‌های شخصی که به این مصوبه بی‌توجه باشند از سوی نیروی انتظامی جریمه می‌شوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.