امام جمعه خرم‌آباد گفت: یوم‌الله ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و روز تجلی حضور مردم در تعیین سرنوشت خود است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد  روز پنجشنبه در پیامی به مناسبت ۱۲ فروردین گفت: یوم الله ۱۲ فروردین سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی، روز تجلی حضور مردم ایران در تعیین سرنوشت خود و روز آری گفتن به تجدید حیات اسلام ناب محمدی (ص) در بیعت با ولایت مطلقه‌ی فقیه و حفظ دستاورد‌های شکوهمند انقلاب اسلامی به زعامت حضرت امام خمینی (ره) و شهدای این سرزمین است.

او اظهار داشت: این روزخجسته سرآغاز حکومت مستضعفین وغلبه بر مستکبرین غاصب است همانگونه که امام راحل (ره) فرمودند: صبحگاه ۱۲ فروردین که روز نخستین حکومت الله است از بزرگترین اعیاد ملی و مذهبی ماست و ملت ما باید این روز بزرگ را عید بگیرند و زنده نگه دارند.

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: اینجانب روز ۱۲ فروردین و اعیاد ماه شعبان را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحناه لمقدمه الفداء) مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم متدین و شهید پرور استان لرستان، بویژه مدافعان سلامت و همه گروه‌های جهادی و انقلابی تبریک می‌گویم.

حجت الاسلام شاهرخی افزود: امیدوارم با توکل بر خدا ضمن توجه به آرمان‌های امام خمینی (ره) و در سایه رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب در سالی که به نام "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها" نام گذاری شده است بتوانیم شاهد رشد فزاینده درخت تنومند این انقلاب و صدور تفکر آن به سرتاسر جهان باشیم.

در ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ با تعهد مثال‌زدنی در لبیک به ندای رهبر حکیم و با حضور آگاهانه و آرای بی‌نظیر ۹۸ درصدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای اداره کشور برگزیدند و روز تجلی اراده ملت در تثبیت انقلاب اسلامی را در تاریخ کشور به ثبت رساندند.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.