جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در روز ۱۳ فروردین (روز طبیعت) حضور در مناطق تفریحی، تفرجگاه ها، بوستان‌ها و پارک‌ها ممنوع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار یوسف ملک زاده ظهار داشت: تمامی راه‌های ارتباطی منتهی به تفرجگاه ها، پارک‌ها و مراکز تفریحی استان در روز طبیعت مسدود است و این مسیر‌ها با استقرار نیرو‌های انتظامی و راهور کنترل می‌شود.

او با بیان اینکه توسط عوامل انتظامی از ورود مردم و خودرو‌های آنان به تفرجگاه‌ها جلوگیری به عمل خواهد آمد، افزود: همچنین پلیس راهور اجازه پارک کردن خودرو‌ها در این مناطق را نخواهد داد و متخلفان را اعمال قانون خواهد کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس ضمن تقدیر از همکاری مردم با پلیس، گفت: لازم است که شهروندان برای حفظ سلامتی خود در خانه بمانند و تعامل و همکاری لازم را با مأموران انتظامی داشته باشند.

سردار ملک زاده تصریح کرد: همچنین ورود خودرو‌های با پلاک غیر بومی به شهر‌های نارنجی و قرمز استان از جمله کلانشهر شیراز ممنوع است و ورودی‌های شهر توسط عوامل انتظامی مورد کنترل قرار می‌گیرند.

او به شهروندان توصیه کرد از سفر‌های غیر ضروری پرهیز و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا از بروز حوادث و تصادفات رانندگی جلوگیری به عمل آید.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار