هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری ۳ دیدار در شهر‌های مختلف کشور پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته سوم از مرحله دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری ۳ دیدار و به صورت همزمان از ساعت ۱۶ در شهر‌های مختلف کشور پیگیری شد. نتایج کامل بازی‌های هفته سوم از مرحله دوم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

فرش آرای مشهد یک - گیتی پسند اصفهان یک

در اولین مسابقه حساس این هفته امروز ۲ تیم فرش آرای مشهد و گیتی پسند اصفهان در سالن بدون تماشاگر شهید بهشتی مشهد به مصاف هم رفتند و در پایان هر ۲ تیم به تساوی یک - یک رضایت دادند. امین مجیدی پور برای فرش آرا و علی اصغر حسن زاده هم برای گیتی پسند موفق شدند در این دیدار گلزنی کنند. از حواشی این مسابقه می‌توان به حضور محمد ناظم الشریعه (سرمربی تیم ملی فوتسال) و ابوالفضل کریمیان (سرپرست تیم ملی فوتسال) اشاره کرد که در سالن شهید بهشتی حاضر شده و دیدار ۲ تیم فرش آرا و گیتی پسند را از نزدیک تماشا کردند.

سن ایچ ساوه ۳ - مس سونگون یک

در دیگر بازی مهم امروز تیم‌های سن ایچ ساوه و مس سونگون رو در روی یکدیگر قرار گرفتند و در پایان تیم سن ایچ توانست با نتیجه پر گل ۳ بر یک از سد مس سونگون مدافع عنوان قهرمانی عبور کند و سال جدید را با یک پیروزی بسیار شیرین آغاز کرد. در این مسابقه که به میزبانی سن ایچ و در سالن بدون تماشاگر فجر ساوه برگزار شد، مهدی عامری (۲ گل) و رضا سپندار موفق شدند برای سن ایچ گلزنی کنند و تک گل مس را هم سالار آقاپور وارد دروازه سن ایچ کرد.

کراپ الوند قزوین ۲ - مقاومت البرز یک

در آخرین بازی امروز ۲ تیم کراپ الوند قزوین و مقاومت البرز به مصاف هم رفتند. این دیدار به میزبانی کراپ و در سالن خالی از تماشاگر یادگار امام (ره) قزوین برگزار شد و در پایان تیم کراپ الوند موفق شد در دیداری جذاب و نفسگیر با نتیجه نزدیک ۲ بر یک از سد حریف البرزی خود عبور کند. در این مسابقه کیانوش شیرپور (گل به خودی) و علی عابدین توانستند گل‌های کراپ را وارد دروازه مقاومت کنند و رضا تمیزی هم موفق شد تک گل مقاومت را به ثمر برساند. از حواشی این مسابقه هم می‌توان به حضور آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال اشاره کرد که در سالن یادگار امام (ره) قزوین حاضر شد و دیدار ۲ تیم کراپ الوند و مقاومت البرز را از نزدیک تماشا کرد.


بیشتر بخوانید


با اعلام سازمان لیگ برتر فوتسال هفته چهارم از دور نهایی رقابت‌های لیگ برتر روز چهارشنبه ۱۸ فروردین ماه از ساعت ۱۶ آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار