مربی تیم ملی جوانان جودوی کشورمان در حاشیه تمرین تیم ملی صحبت کرد.

محمدمهدی ذاکری مربی تیم ملی جوانان جودوی کشورمان در حاشیه تمرین تیم ملی در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: ما در مسابقات پیش رو ترکیبی از مدال آوران، نوجوانان و جوانان سال گذشته را در اختیار داریم. ضمن اینکه بریمانلو کاپیتان تیم ملی بزرگسالان هم در این مسابقات حضور دارد. از مردم ایران می‌خواهم که برای ورزشکاران دعا کنند تا دست پر به ایران برگردند.

او افزود: وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون جودو بسیار تلاش کردند تا ما در این مسابقات شرکت کنیم. برای برگزاری مسابقات انتخابی زمان کمی داشتیم. این قول را می‌دهیم که پس از بازگشت به ایران، یک مسابقه انتخابی در تمام رده‌ها برگزار کنیم.

ذاکری در خصوص اینکه آیا ورزشکاران باتجربه از تصمیم فدراسیون جودو مبنی بر اعزام ورزشکاران جوان به مسابقات ناراحت می‌شوند یا خیر، گفت: این بچه‌ها هم هر کدام چند مدال آسیایی در کارنامه دارند. به هر حال تصمیمی بوده که با خرد جمعی گرفته شده است. ما در ۵ وزن در این مسابقات شرکت می‌کنیم. بریمانلو، کامیابی، باغچقی، پرهیزکار و کرجی در این مسابقات شرکت می‌کنند. بازیکنان از نظر جسمی و روحی آمادگی نسبتا خوبی دارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۱۲ فروردين ۱۴۰۰
مردم ایران دعا میکنند تا شر هرچه پاچه خوار و چاپلوس از جودوی کشور کم بشه
آخرین اخبار