سرهنگ همتی زاده با اشاره به تمهیدات ترافیکی پلیس راه انتظامی استان ایلام در روز طبیعت گفت: محدودیت‌های تردد برای حفظ سلامت عمومی است.

سرهنگ همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛با بیان اینکه محدودیت‌های تردد برای حفظ سلامت عمومی است گفت:پلیس راه انتظامی استان ایلام با استقرار ۸ ایستگاه کنترلی شامل؛ کبیرکوه، سراب باغ، دینارکوه، سه راهی زرنه، ایست و بازرسی سپتون، پل گاومیشان، ورودی شهرستان بدره از سمت ایلام، روبروی پلیس راه ایلام-کرمانشاه از ورود و تردد غیرضروری وسایل نقلیه جلوگیری می‌کند.

وی اظهار کرد:با توجه به قرار گرفتن شهرستان‌های دهلران و آبدانان در وضعیت قرمز و چرداول در وضعیت نارنجی، ورود و خروج وسایل نقلیه به این شهرستان ممنوع بوده و در صورت نقض قوانین توسط رانندگان وسایل نقلیه برابر مقررات و مصوبات ستاد ملی کرونا اعمال قانون خواهند شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد:تردد کلیه وسایل نقلیه باری شامل؛ کامیون، کامیونت، تریلی و تریلر به استثنای مواد سوختی و فاسد شدنی و همچنین موتورسیکلت‌ها از ساعت ۶ صبح روز ۱۳ فروردین تا ساعت ۲۳:۳۰ روز یاد شده در کلیه مسیر‌های مواصلاتی استان ممنوع است.

سرهنگ همتی زاده در پایان اعلام کرد:از کلیه هم استانی‌های فهیم استان تقاضا می‌شود به منظور جلوگیری از انتقال ویروس کرونا از تردد‌های غیر ضروری در محور‌های مواصلاتی استان اجتناب کنند و رانندگانی که قصد بازگشت از سفر‌ها را دارند با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از هرگونه عجله و شتاب بی مورد به منظور پیشگیری از تصادفات، رانندگی کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.