ستاد مقابله با کرونا در همدان از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری، روز طبیعت را در خانه بمانند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  مهرداد نادری‌فر گفت: هم اینک شهرستان نهاوند در وضعیت نارنجی و ۹ شهرستان دیگر استان همدان در وضعیت زرد کرونایی هستند بنابراین محدودیت ترافیکی در نهاوند با حساسیت بیشتری اعمال می‌شود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا اضافه کرد: همه پارک ها، بوستان‌ها و محیط‌های تفریحی شهرستان نهاوند بسته است و از شهروندان انتظار می‌رود از تردد به سمت بوستان‌ها در روز طبیعت خودداری کنند.

نادری فر تاکید کرد: تیم‌های پلیس از تردد خودرو‌ها به سمت بوستان‌ها و مراکز تفریحی شهرستان نهاوند در روز طبیعت جلوگیری کرده و رانندگان متخلف را اعمال قانون می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه وضعیت سایر شهرستان‌های استان همدان زرد کرونایی است، اما این وضعیت شکننده است و بازگشت به شرایط نارنجی و قرمز در صورت رعایت نکردن اصول بهداشتی، دور از انتظار نیست.

سخنگوی ستاد مقابله با ویروس کرونا در استان همدان با بیان اینکه محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد در شهر‌های دارای وضعیت زرد کرونایی همچنان برقرار است، از شهروندان ساکن در شهرستان‌های زرد خواست به منظور پیشگیری از شیوع کرونا روز طبیعت را در خانه به سر ببرند.

نادری فر اظهار داشت: آمار مراجعان به بیمارستان‌های استان همدان در نوروز امسال رو به افزایش بوده است که امید می‌رود با رعایت اصول بهداشت فردی، فاصله گذاری فیزیکی و استفاده از ماسک این آمار را کاهش داد.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با شناسایی ۴۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان به ۱۰ هزار و ۸۳۰ رسیده است.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.